Vacature Medewerker Productmanagement (fulltime)
Voor de afdeling Product Management & Business Development | Standplaats: Amsterdam Sloterdijk.
Heb jij ervaring als Hypotheekadviseur of Hypotheekacceptant en ben je op zoek naar een andere rol in de hypotheekbranche? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Bij welk bedrijf kom je te werken?
CMIS Franchise is met de labels De Hypotheekshop, Huis & Hypotheek en Hypokeur de grootste franchisegever voor hypotheekadviseurs in Nederland. CMIS Franchise (onderdeel van CMIS Group) is een leidende keten met landelijke bekendheid en waardering in de sector. We zijn initiatiefrijk en altijd op zoek naar verbetering. Het is onze ambitie om aan wonen gerelateerd financieel welzijn toegankelijk te maken voor iedereen. Daarvoor bieden wij optimale ondersteuning aan franchisenemers en geven wij adviseurs de ruimte om zich volledig te kunnen focussen op het succesvol ondernemen en het geven van hypotheekadvies, zodat (potentiële) huizenkopers en –bezitters verantwoorde keuzes kunnen maken rond eigen woningbezit.
Op welke afdeling kom je te werken?
In je functie als Product Manager op de afdeling Product Management & Business Development is geen dag hetzelfde. De rode draad op deze B-to-B georiënteerde afdeling is samenwerken, in alles wat we doen. Met 40 collega’s en business partners, zoals banken, verzekeraars, pensioenfondsen en investeerders werken we dagelijks aan hypotheek-gerelateerde oplossingen om onze intermediairs in staat te stellen klanten bij te staan met onafhankelijk advies en financiële oplossingen op maat. Op alle momenten dat het nodig is.
Je komt te werken in het Productmanagement team, waarbij je werkzaamheden afstemt met de manager Product & Business Expertise.
Hoe ziet de functie eruit?
Als productmanager bij CMIS Franchise doe je altijd meerdere dingen tegelijk. Je onderhoudt intensief contact met business partners variërend van vooraanstaande banken tot kleinere aanbieders. Ook ben je specialist op het gebied van het opstellen en nakomen van SLA’s en andere overeenkomsten. Verder regel je alle juridische en technische aspecten bij het onboarden van nieuwe business partners. Je ondersteunt bij het coördineren, introduceren en positioneren van een product of dienst binnen onze franchiseformules. Daarnaast draag je bij aan de kern van onze dienstverlening: het organiseren en in stand houden van het breedste assortiment aan producten of diensten in de markt, zodat er voor iedere consument een passende oplossing is en voor onze adviseurs een gunstige kosten-baten verhouding blijft bestaan.
Taken en verantwoordelijkheden:
Je bent samen met twee directe collega’s verantwoordelijk voor behoud en verbetering van het productaanbod in alle vestigingen van De Hypotheekshop, Huis & Hypotheek en Hypokeur in de breedste zin van het woord. Kerntaken zijn het identificeren van innovatieve oplossingen, het ontwikkelen en lanceren van nieuwe diensten en het opnemen van nieuwe business partners, het creëren van media exposure en het identificeren van trends in de markt, nu en in de toekomst. Verder hou je je bezig met:
- Het leveren van een belangrijke bijdrage aan de positionering van de franchise labels in de B2B-markt
- Onderhouden en uitbouwen van contacten met geldverstrekkers en andere businesspartners
- Implementeren en onderhouden van producten en diensten en waar nodig uitfaseren
- Communicatie (de technische inhoud) richting franchisenemers en adviseurs
- Het leveren van een bijdrage aan de marketingcampagnes
Tot jouw competenties reken jij:
- Enthousiasme; veel plezier in je vak
- Goede uitdrukkingsvaardigheid in Nederlands in woord en geschrift
- Goede sociale vaardigheden en representatief
- Flexibel
- Creatief in het bedenken van oplossingen
- Nauwkeurig
- Doelgericht, prestatiegericht en stressbestendig
- Zelfstandig kunnen werken
- Stressbestendig
Wij bieden jou:
- Een uitdagende en dynamische werkomgeving in de financiële dienstverlening
- Een pensioenregeling en reiskostenvergoeding
- Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
- Een goede balans tussen werk en privé
- 25 vakantiedagen
Jij solliciteert zeker als je:
- Minimaal een afgeronde HBO opleiding hebt in de richting Commerciële Economie of Marketing
- Werkervaring hebt bij een hypotheekverstrekker, financieel dienstverlener of bank
- Goed overzicht kunt houden en tegelijkertijd de details niet uit het oog verliest
- Past binnen een dynamische organisatie, want geen dag is hetzelfde
Bijzonderheden
Door het coronavirus werken we op dit moment vanuit huis. Het is onduidelijk wanneer we terug kunnen naar kantoor. De standplaats voor deze functie is Amsterdam Sloterdijk. We verwachten meer vanuit huis te blijven werken, ook als het coronavirus weer onder controle is.